Bendrosios pirkimo- pardavimo taisyklės

Internetinės parduotuvės RIEKER-SHOP.LT( toliau internetinė parduotuvė) savininkas yra UAB Nittis adresas: Saltoniškių g. 9, Vilnius 08105.

Pirkimo – pardavimo sutarties sąlygos, informacija apie prekes ir kainas

    • Pardavimo sąlygos galioja perkant prekes internetinėje parduotuvėje.
    • Pardavimo kainos nurodytos šalia prekių. Prie kainos prisideda pristatymo išlaidos.
    • Prekių pristatymo išlaidos priklauso nuo pirkėjo gyvenamosios vietos ir pristatymo būdo. Pateikiant užsakymą , rodoma pristatymo kaina.
    • Informacija apie prekę, pateikiama internetinėje parduotuvėje šalia prekės.

Užsakymo pateikimas

    • Elektroninėje parduotuvėje už prekes galima apmokėti naudojantis elektroninės bankininkystės sistemomis:
      • Lietuvoje:
        • Swedbank,
        • SEB,
        • Luminor;
      • Latvijoje:
        • Swedbank,
        • SEB,
        • Luminor,
        • Citadele;
      • Estijoje:
        • Swedbank,
        • SEB,
        • Luminor,
        • LHV,
        • Pocopay,
        • Coop;
      • Suomijoje:
        • Aktia,
        • Ålandsbanken,
        • Danske,
        • Handelsbanken,
        • Nordea,
        • Oma Säästopankki,
        • Pohjola,
        • POP Pankki,
        • S-Pankki,
        • Säästopankki.
      • Iš visų kitų šalių atsiskaityti galima Visa/MasterCard mokėjimo kortelėmis.
    • Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimu platforma, kurią valdo Maksekeskus AS
    • Atliekant užsakymą, išsirinktą prekę reikia pridėti į krepšelį. Suformavus užsakymą reikia užpildyti reikalaujamus duomenis ir išsirinkti pristatymo būdą. Užpildžius reikiamus duomenis, ekrane matote užsakymo kainą, kurią galite apmokėti internetu.
    • Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas sumoka į internetinės parduotuvės sąskaitą.
    • Jeigu užsakytos prekės nebėra sandėlyje, klientui išsiunčiamas pranešimas apie tai, kad užsakymas negali būti įvykdytas. Sumokėti pinigai grąžinami klientui, ne vėliau nei per 14 dienų nuo išsiųsto pranešimo dienos.

Nuolaidų kodai

    • Pirkinių krepšelio kainą galima sumažinti panaudoju nuolaidų kodą. Nuolaidų kodus galima rasti parduotuvių reklamoje, socialiniuose tinkluose, elektroniniame pašte arba reklaminuose stenduose. Nuolaida gali būti taikoma nemokamam prekių pristatymui arba pirkinių krepšeliui.
    • Norint pasinaudoti nuolaidų kodu, reikia jį įvesti į langelį, kuris yra prekių krepšelyje. Teisingai įvedus nuolaidų kodą iš karto matosi kokiai sumai sumažėjo krepšelio vertė.
    • Nuolaidų pasiūlymai negali būtų sumuojami. Vienam pirkinių krepšeliui galima panaudoti tik vieną nuolaidų kodą.

Pristatymas

    • Prekių pristatymas vykdomas šiose šalyse: Suomija, Estija, Latvija, Lietuva.
    • Prekių pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Kainos už pristatymą nurodytos šalia pristatymo būdo.
    • Prekių pristatymas trunka 3-7 darbo dienas, nuo tos dienos kai įsigalioja pirkimo- pardavimo sutartis.
    • Išskirtiniu atveju užsakymo pristatymas gali užtrukti iki 45 kalendorinių dienų.

Grąžinimas

    • Jeigu jūsų netenkina prekės dydis, spalva ar išvaizda, jūs galite grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo iš internetinės parduotuvės.
    • Grąžinama prekė negali būti dėvėta, sugadinta ar kaip nors kitaip pažeista. Prekė turi turėti visas originalias etiketes bei pakuotę.
    • Internetinė parduotuvė turi teise sumažinti grąžinamą sumą, jeigu pirkėjo grąžinama prekė turi naudojimo žymių.
    • Norint grąžinti prekę, reikia 14 dienų bėgyje nuo prekės gavimo, užpildyti grąžinimo formą ir ją išsiųsti elektroniniu paštu, adresu [email protected]
    • Grąžimo atveju pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus tuos atvejus, kai kliento užsakyta prekė yra su defektu arba gauta ne ta prekė.
    • Pirkėjas privalo 14 dienų bėgyje grąžinti prekę arba pateikti įrodymus, jog prekė grąžinimui buvo perduota kurjeriui.
    • Priėmus ir patikrinus grąžintą prekę, internetinė parduotuvė pirkėjui pinigus grąžina 14 dienų bėgyje.
    • Internetinė parduotuvė turi teise negrąžinti pinigų už prekę, kol negaus jos atgal. Nebent pirkėjas pateiks įrodymus, jog grąžinama prekė yra išsiųsta grąžinimui.
    • Internetinė parduotuvė turi teisę nutarukti pirkimo-pardavimo sutartį ir prašyti pirkėjo grąžinti prekę, jeigu per klaidą, prekės kaina buvo nurodyta mažesnė už rinkos kainą.

Brokuotos prekės

    • Internetinė parduotuvė atsakinga už įsigytų prekių kokybę. Jeigu per 6 mėnesius nuo prekės gavimo, prekėje atsirado gamyklinis defektas, internetinė parduotuvė įsipareigoja jį šalinti.
    • Pastebėjus prekės defektą, pirkėjas turi apie tai pranešti internetinei parduotuvei. Ne vėliau kaip per 2 mėnesius išsiųsti elektroninį laišką adresu [email protected]
    • Internetinė parduotuvė netaiko garantijos, jeigu pirkėjas pats sugadino ar kitaip mechaniškai pažeidė prekę.
    • Jeigu prekėse pirktose internetinėje parduotuvėje atsiranda defektas, internetinė parduotuvė įsipareigoja pašalinti defektą arba pakeisti prekę. Jeigu tokios galimybės nėra, internetinė parduotuvė pirkėjui grąžina pinigus.
    • Internetinė parduotuvė į klientų pateiktus skundus atsako 15 dienų bėgyje.

Asmeniniai duomenys

    • Internetinė parduotuvė asmeninius duomenis (vardas, telefono numeris, adresas, elektroninis paštas, banko duomenys) naudoja užsakymo apdorojimui. Asmeniniai duomenys yra perduodami tik kurjeriui, kad klientui būtų pristatyta siunta.
    • Internetinė parduotuvė klientui siunčia naujienlaiškį tik tuo atveju, jeigu klientas pareiškė nori jį gauti arba pateikė savo elektroninio pašto adresą.
    • Klientas, bet kada gali atsisakyti naujienlaiškio. Kaip tai padaryti nurodyta naujienlaiškyje.

Ginčų sprendimas

    • Jeigu pirkėjas turi nusiskundimų ar pretenzijų elektroninei parduotuvei, jas galite pateikti paskambinęs telefonu arba parašęs elektroninį laišką.
    • Jeigu kilusio ginčo tarp pirkėjo ir internetinės parduotuvės neišeina išspręsti taikiai, klientas gali kreiptis į vartotojų teises. Susipažinti su sąlygomis ir pateikti skundą galima čia. Vartotojų teisių apsaugos tarnyba sprendžia kilusius ginčus tarp kliento ir internetinės parduotuvės.
    • Pirkėjas gali kreiptis į ES vartotojų teisių apsaugos tarnybą, kuri sprendžia kilusius ginčus.